Elecci贸ns a Decana/o 2018

ASUNTO : CONVOCATORIA DE ELECCI脫NS A DECANA/O

De acordo coa Normativa para a elecci贸n de Decanos/as e Directores/as de Centro da Universidade de Vigo (aprobada en Consello de Goberno do 11 de decembro de 2003) e modificada nos Consellos de Goberno do 23/07/2007 e do 15/04/2010), e xa tendo constitu铆da a Xunta Electoral do Centro, conv贸canse elecci贸ns para o cargo de Decano/a da Facultade de Ciencias Econ贸micas e Empresariais de Vigo segundo o calendario que se especifica m谩is adiante.

Ser谩n elixibles os profesores con vinculaci贸n permanente 谩 Universidade adscritos ao propio centro. Os elixibles obter谩n a condici贸n de candidatos mediante a presentaci贸n no Rexistro do Centro da correspondente solicitude onde, ademais dos seus datos persoais, sinalar谩n as persoas que ocupar谩n os cargos de vicedecano/a ou Subdirector/a e de Secretario/a.

T贸dalas reclamaci贸ns e a presentaci贸n de candidaturas ser谩n dirixidas 贸 Presidente da Xunta Electoral de Centro e deber谩n presentarse antes das 14:00 horas na Secretar铆a do Decanato da Facultade.

XUNTA ELECTORAL

Presidente:            Jos茅 Santiago G贸mez Fraiz

Secretario:            Gonzalo Caballero M铆guez

PDI:

Titular: M陋 Jos茅 Cabaleiro Casal

Suplente: M陋 Jes煤s Fern谩ndez Arias

PAS:

Titular: Bel茅n Jacome P茅rez

Suplente: Ana de Prado V谩zquez

Alumnado:

Titular: Jos茅 Manuel G贸mez Teijeira

Suplente: Mar铆a Jos茅 Acu帽a Collazo

CALENDARIO ELECTORAL:

2 de outubro                 Exposici贸n dos censos provisionais no taboleiro electoral

2 a 8 de outubro:                      Per铆odo de reclamaci贸ns (correci贸n de erros....) dos censos.

9 de outubro:                           Exposici贸n dos censos definitivos no taboleiro electoral

15 a 18 de outubro:                   Per铆odo de presentaci贸n de candidaturas.

19 de outubro:                         Proclamaci贸n provisoria de candidatos/as (taboleiro electoral).

22 ao 25 de outubro:                Per铆odo de reclamaci贸ns 谩 proclamaci贸n provisoria de candidatos.

26 de outubro:                          Proclamaci贸n definitiva de candidatos/as (taboleiro electoral).

30 de outubro:                          Elecci贸n de Decano/a en Xunta de Facultade Extraodinaria.

30 de outubro:                          Remisi贸n da acta da sesi贸n ao reitor.

Vigo, a 2 de outubro de 2018.

O DECANO

Jos茅 Santiago G贸mez Fraiz