Encontros con Fundación Mentor: Inma Puig “A Revolución Emocional”

Inma Puig, unha das maiores expertas na creación, formación e desenvolvemento de equipos de alto rendemento, é a protagonista do próximo encontro do ciclo de conferencias “Xestión do talento” ofrecido pola Fundación Mentor.

Inma Puig, experta en creación, formación e desenvolvemento de equipos de alto rendemento, tanto no campo do deporte como nas organizacións empresariais. Con máis de 35 anos de experiencia profesional contrastada. Psicóloga clínica, licenciada en Psicoloxía pola Universidade de Barcelona e colaboradora académica no Departamento de Xestión e Organización de Persoas de ESADE (1994-2016).

Psicóloga en F.C. Barcelona dende a tempada 2003-2004 ata 2018, actuando na sección de fútbol e baloncesto en todos os niveis de competición, con especial dedicación aos primeiros equipos e tamén no desenvolvemento do proxecto educativo e persoal dos veciños da Masía. Traballou e traballa como psicóloga para numerosos atletas de alto nivel, no mundo da Fórmula 1, Moto GP, así como no circuíto profesional de tenis do ATP, o WTA e a Copa DAVIS, desenvolvendo estratexias personalizadas co obxectivo de mellorar a súa habilidades na competición.

Durante 35 anos traballou como consultora para un gran número de pemes e empresas familiares, en relación coa xestión das emocións. O seu primeiro libro “Retratos familiares” afonda nun dos problemas da empresa familiar: as interrelacións dentro da familia empresarial e as súas consecuencias na gobernanza da empresa.

En 2016 publicou “Tras as viñas. Unha viaxe á alma dos viños ”, escrito xunto con Josep Roca, o coñecido sumiller do restaurante El Celler de Can Roca, onde Inma Puig está actualmente á fronte do proxecto“ Xestión de emocións ”.

Recentemente (2019) publicou o libro “A revolución emocional”. “Estamos inmersos nunha revolución na que os cambios tecnolóxicos están a ocorrer a un ritmo vertixinoso, na vida diaria e en campos como a intelixencia artificial ou a xenética que incluso nos permitirán prolongar a nosa vida, como afectarán estes fulgurantes avances ás nosas emocións ? ”.

A Fundación Mentor (www.fundacionmentor.org) naceu hai 3 anos, co apoio das empresas máis importantes de Vigo e arredores, co fin de complementar a formación académica dos estudantes do Dobre Grao ADE-Dereito do Campus de Vigo e doutros estudantes pertencentes ao ámbito xurídico-empresarial mediante a realización de actividades formativas que mellorarán a cualificación dos devanditos estudantes e lles permitan ter todas as ferramentas requiridas polo mundo empresarial e profesional.

Este encontro celebrarase como un evento ‘híbrido’, no que podes participar persoalmente con capacidade limitada ou participar en liña a través da plataforma dixital (Zoom).

Data: mércores 25 de novembro. // Horario: 12:30 a 14:00.

Lugar: Presencial – Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Campus Universitario Lagoas Marcosende – Universidade de Vigo / Virtual – Plataforma web (en liña).

Información e reservas: 986 443 399